موضوع این کتاب ارتباطات بحران در عصر رسانههای اجتماعی و تدوین برنامههای ارتباطات بحران با درنظر گرفتن نقش رسانههای اجتماعی است.
در این کتاب به بحرانهایی پرداخته میشود که خارج از رسانههای اجتماعی متولد و در این رسانهها تشدید شدهاند و هم به بحرانهایی که زادگاهشان به طور مشخص رسانههای اجتماعی بوده است اشاره میشود.
«تعاریف چیستی بحران»، «اصول مدیریت بحران» و «چگونگی تهیه نقشه مدیریت بحران با قابلیت پیادهسازی در رسانههای اجتماعی» در کتاب آمده است.
خرید کتاب ارتباطات بحران در رسانه های اجتماعی
جستجوی کتاب ارتباطات بحران در رسانه های اجتماعی در گودریدز
معرفی کتاب ارتباطات بحران در رسانه های اجتماعی از نگاه کاربران
کتاب های مرتبط با - کتاب ارتباطات بحران در رسانه های اجتماعی
در این کتاب به بحرانهایی پرداخته میشود که خارج از رسانههای اجتماعی متولد و در این رسانهها تشدید شدهاند و هم به بحرانهایی که زادگاهشان به طور مشخص رسانههای اجتماعی بوده است اشاره میشود.
«تعاریف چیستی بحران»، «اصول مدیریت بحران» و «چگونگی تهیه نقشه مدیریت بحران با قابلیت پیادهسازی در رسانههای اجتماعی» در کتاب آمده است.
خرید کتاب ارتباطات بحران در رسانه های اجتماعی
جستجوی کتاب ارتباطات بحران در رسانه های اجتماعی در گودریدز